wtorek, 5 maja 2020

Ormus a odmienne stany świadomości.

Ormus jak opisywaliśmy już wczesniej jest niesamowitym eliksirem jak to się ma do odmiennych stanów świadomości ?
Pije ormus od roku czasu, przyznam że czysty ormus bez magnezu jest silniejszy ale teraz zaczełem pić z magnesem , lidzie mają niedobór magnezu,podobnie jak ja. Pomyślałem że dodam I złoto. Po mieśiącu stwierdzam że niema nic piękniejszego niż ormus ze złotem. Pierwsze pare dni czułem dziwne szmery,prace mojej głowy, po tygodniu nagle umysl zaczyna inaczej pracować,ciężko to opisać... Ćwiczę medytacje od dawna ale pijąc ormus moja medytacja jest głębsza, widze obrazy,przebłyski sytuacji, czasem obrazy kosmosu,gwiazd.... umysł jest w takim cudownym transie że ciężko to opisać. Wielu zaneguje te swłowa, powiedzą ja piłem ormus I nic się nie działo... ja odpowiem że się dzieje.... Monoatomowe złoto działa ! Moja medytacja wygląda banalnie a jednak stało się ... Tak więc polecam ormus bo naprawde działa. Sprawdz to sam , wejdz na sklep z ormusem  weź ormus ze złotem I medytuj , ćwicz I sprawdz sam, jeśli masz problem z medytacją napisz do mnie podroze.oobe@gmail.com pomoge Ci krok po kroku, nie bój sié pytać, bo kto pyta nie błądzi. Pisze tego posta by obalić mit taki że spotkałem się z opinia że ormus nie działa itp ... jestem przykładem że faktycznie on działa, kwestia może być tego że nie każdy sklep ma dobre produkty... Tu jest link do bloga o ormusie http://ormuss.blogspot.com
W mwdytacji musisz zrozumieć słowa banalne tu I teraz , nieprawdasz że banalne? W rzeczywistości jest to bardzo trudne, jest to walka z samym sobą,wydaje Ci się że dobrze robisz a w rzeczywistoaci blokujesz umysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz