poniedziałek, 13 maja 2013

Co to jest OOBE, zwane inaczej doświadczenia poza ciałem ?

OOBE  w pełni nazywana out of body experience doświadczenia poza ciałem . W parapyschologii nazywają  to zjawisko eksterioryzacją. Co to dokładnie znaczy ?
Jest to nic innego jak wyjście świadomości ( umysłu w innej postaci niż ciało fizyczne) poza ciało.



W  trakcie snu nie pamiętamy co się dzieje, tracimy świadomość, czasem mamy sny i potrafimy je zapamiętać ale nic poza tym.  Co by było gdyby można by mieć świadomość w trakcie snu, zapamiętywać wszystko co się dzieje ? Wydaje się to dziwne ale nie którzy ludzie sami doznają różnych zjawisk w trakcie snu, lecz nie potrafią tego wyjaśnić, zapytajcie wśród znajmych czy nie przytrafiały się sytuacje że czuli się jak spadają i nagle się wybudzają ? czy nie budzili się w nocy i nie mogli się poruszyć ponieważ byli sparaliżowani abo w rzadkich przypadkach budzili się poza ciałem i nie wiedzieli co się dzieje. Takie przypadki się trafiają, nie można temu zaprzeczyć. Oficjalnie również jest to udowodnione że takie zjawiska są możliwe nazywają się eksterioryzacją. Badacze z całego świata  wzmagają się od bardzo dawna  by poznać bliżej zjawisko nazywane Wyjściem poza ciało. Więc wiemy teraz że takie coś istnieje.

Czy można się tego nauczyć ?


Sądzę że tak, robię badania ponieważ sam jestem ciekawy tego niesamowitego zjawiska,przeczytałem wiele książek, artykułów, odnalazłem wiele  cennych informacji. Praktykuję systematycznie ćwiczenia od roku i efekty są zaskakujące, lecz nie doznałem jeszcze samego  stanu OOBE. Prowadzę notatki krok po kroku od czego zaczynałem i teraz pragnę się z tym z wami podzielić.


Będę zamieszczać systematycznie, wiele informacji by móc wam przybliżyć ten temat w sposób zrozumiały.

Polecamy:


http://ormuss.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz